UA-38003710-1

Wednesday, December 19, 2012

I feel your breath, far away...

Dnes nějak ztracená v podstatě, v prvopočátku.
Vše bylo absurdní.
I to slunce za oknem, které mi tak silně pálilo do očí, když jsem je správně natočila.
Co je hybatelem všech věcí, když nevěřím, že to je Bůh?
Jaká je ta energie, která uvádí věci v život...
Filozofie mi zamotala hlavu a to nevěřím v nic, co se mi všichni snaží napovídat.
V co vlastně věřím?
Asi jen v sebe.
A to už ani tolik ne...
Dnes ráno jsem po dlouhé době zase slyšela mé myšlenky, které na mě volaly odněkud z hloubi.
Asi bych jim zase měla začít naslouchat.
Protože chaos a běh a spád času mě nutí je ignorovat.
Je a mou modř, která ve mně stále je, ač si to snažím nepřipouštět.
---
Buď vítána má modři. Buď vítána má Modři!
---
Leave my soul...

No comments:

Post a Comment