UA-38003710-1

Saturday, June 13, 2015

Rovinka

Natáhnout se mezi drátky na elektrický napětí
přikolíčkovat si nožky a ručky k jednotlivým cancourům
a pak se nechat zcela zuhelnatět. Parádička. Tato představa budiž mým snem, denním sněním a překulivše se do touhy doufám že odezní.

Ouzko tak, že to slyšej i zasněžené vrcholky v ozvěnách kdesi v Alpách a já vím, že by se mi smály, kdyby to dovedly. Jsou však zmrzlé a studené jako já v přetvářkách, které přiběhnou, když mi vlastně říká, že mu na mě nezáleží. To se to pak uráží docela snadno.

A ejhle postel, spásná záchrana, jen si lehnout a nic nevnímat, schovat se a ukrýt se. Taková obdoba kapuce, kterou jsem objevila teprve nedávno spolu s dalšími věcmi, které jsem si možná raději nikdy osvojit neměla.

Takže ležím celá natažená a samozřejmě obnažená, neboť před sebou nemusím naštěstí nic skrývat, a prohlížím si svůj itinerář se zalíbením a možná i nostalgií, neboť loni jsem měla stejný, avšak s jiným mužem. Lépe řečeno s hmotným mužem.

Asi jo, asi potřebuji, aby se o mně někdo staral, hýčkal si mě, svého jedináčka, celou svou pozorností a celou svou osobností. Přes mou veškerou snahu o nezávislost, toužím být omotána kol prstu a zcela omámená zapomenout na všechny běžné patálie, které mě stejně nikdy nezajímaly.

No comments:

Post a Comment