UA-38003710-1

Thursday, May 14, 2015

Burarum

Krájím se na kousky jako jablíčko, jaderník odstraním a vhodím do popelníku,
jsou tam vrstvy popela, mix cigaret a všeobecného bordelu.
Mám chuť do svého těla nacpat mastné, olejnaté a nezdravé jídlo, takové to, jehož cílem je dostat člověka do stavu přežranosti a výčitek svědomí. Tak jsem si dala jakože čínskou polívku. Hotová lahůdka. Ten glutamát se mi tak jistojistě zadíral do hrazených papil s celou svou hnědočervenou vervou.
Hudba mi vzala dech a mně je jakobys mě nastrouhal. Padám ti na jazyk - buď tak laskav, spolkni mě.
Propadám se do polštářů stále hlouběji a hlouběji, do těch měkkých bílých polštářů jak alabastr, lahodí to mému gustu vskutku.
Zeblít se - to by mi pomohlo. Obrátit se zcela naruby, žaludek, slezina, ledvinka hezky venku, střeva do všech stran. A ty by ses koukal a mělo by to veškerou příměs erotična, mnohem větší, než když bych se prostě jen svlékla.

No comments:

Post a Comment