UA-38003710-1

Monday, March 4, 2013

Cilindr

http://www.youtube.com/watch?v=iAbhugC3dZE

Divnost v divnosti a oko v podivnosti
mi dává pocit, že nemám hlavu. Nebo ruku.
Nebo nohu.
Cilindr a košile, červená, rudá, rozepnutá u krku.
Řekni heslo a projdeš.
Šumění portu, mlask.
Jako štvané zvíře...
Budu mít horečku z jevištního světla, nebo alespoň
opálený obličej. Eeee.
Pelikán v mé hlavě již domáchal křídly.
---
Lámání klacíků v lese. Výmluva za výmluvou.
Také jsem byla stvůrou.
S černočernými blanitými křídly, jsem také někoho zranila.
Bránila se.
Kvůli tobě.
--
Houpání na lodičce. Pocit absurdity jen z pozorování vážky.
Usedla na druhý konec loďky a málem nás převážila.
/Chtěl jsem tě tehdy políbit.
Proč jsi to neudělal?/
Mám také rád draky. Jak se točí v kruhu, když se spolu milují.
Milostný tanec smrti.
-
Rýže s banánem.
-
Horečka.
Blouzním z odrazů pingpongových míčků.
Klap klap, stále dokolečka.
A v místnosti tma.
Na parapetu nedopité pivo.
Tfuj.
-
Všechno to. Kvůli tobě.
-
Mytí nádobí. Kouzelně modré rukavice!
A zpěv! A divný Felix s divným úsměvem.
Úzkost, tísnivost.
Myšlenka na tebe jediná mě drží nad hladinou.
-
a teď? teď zas konečně svítí sluníčko.
-
šťastnou cestu.

No comments:

Post a Comment